maandag 12 november 2012

Maandag...

... al even niks van me laten horen...




3 opmerkingen:

  1. Misschien tussen door iets vaker een bestelling doen? Al is een grote bestelling waarschijnlijk goedkoper dan dat je een paar foto's besteld?
    Tis wel een hele klus idd. Hihi, ben blij dat ik niet "gewoon"scrap...lijkt me zo'n gedoe. Ik laat gewoon een album afdrukken van vakanties en van de digitale scraps ook :)
    Fijne dag hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een werk zeg om alle foto's uit te zoeken. Succes ;-)

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken het. Ik doe het regelmatig, zo´n 4 x per jaar en dan meteen 200 oid.

    maa ik zet ook iedere maand / week wat foto´s apart in een mapje :) Misschien een idee ?
    Hoef je alleen dat mapje up te loaden

    gr. Elise

    BeantwoordenVerwijderen